umutbeedir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu ben de ping yüzünden yaşıyorum ama dediğim gibi alışma faktörü de o hz ile daha gelişmenize olanak verir. Tabikide 240hz alabiliyorsanız alın .d g

rank maçı yapmıyorum hocam cs oyuncusuyum cs de rankım supreme
Ekleşelim hocam özelden no yazayım oynarız beraber rank kasmaya çalışırız