Muhammed63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim güzel detaylı yorumunuz için, aim konusunda valorant alıştırma modunda zorda 20 kadar vuruyorum yani çok hızlı refleks gösterebiliyorum her gün 1 saat antreman moduna giriyorum. Fakat oyuna girince rakip oyuncuyu önce görmeme rağmen direkt hs atıyor, buda çok canımı sıkıyor 😀
Rankınız neydi acaba ben altından düştüm de 😀
Onu ben de ping yüzünden yaşıyorum ama dediğim gibi alışma faktörü de o hz ile daha gelişmenize olanak verir. Tabikide 240hz alabiliyorsanız alın .d g

rank maçı yapmıyorum hocam cs oyuncusuyum cs de rankım supreme