Bugün vergi dairesine gidip web sitemdeki metinlere eklenen reklamlar ile adsense üzerinden kazanç elde edeceğimi bunun da istisna belgesi ile vergilendirmek için istisna belgesi dilekçesi verdim. Mükelleflik açtılar pazartesi gelin veririz dediler. Bu kadar kolay mıydı yoksa yanlışlık mı var çözemedim. :)