Merhabalar PTT kargo ile anlaşmak istiyorum ancak şöyle bir sorum mevcut
Mesela yeni butik açıyorum ve fazla satış çıkmayabilir ilk zamanlar, kargo ile kapıda ödeme de göndermek istiyorum. Ama belli bit kotası oluyormu mesela 1 ay boyunca 250 kargo çıkarman gerekiyor gibisinden bir zorunluluk oluyormu