iphone telefonumda ekran açma tuşuna bastığımda devamlı bu ekranla karşılaşıyorum. iPhone çalmıyor yazıyor ve muzık dinliyormuşum da yarıda kalmış gibi. Halbuki açık bir uygulama yok. Bunu nasıl kaldırabilirim?