HiyonBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GSM işlemleri kısmına gir orada turkcele olan borcunuz yazar hocam 0 yazıyorsa hiç takmayın derim ama yinede bı bayisine sorarsanız iyi olur
Tamamdır hocam. 0 yazıyor borç kısmında.