PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orada sadece hat bilgileri görünmüyor mu hocam? Baktım da hattım vodafone şu an.
GSM işlemleri kısmına gir orada turkcele olan borcunuz yazar hocam 0 yazıyorsa hiç takmayın derim ama yinede bı bayisine sorarsanız iyi olur