Adsense ödemesini yanlışlıkla ilk önce kendi hesabıma almıştım sonrasında diğer hesaba transfer ettim, belki de ondan almamıştır bilmiyorum
yıl sonunda yüzde 15'lik dilimi almasını ben ilk kez duydum her ay iki kere ödeme yapılcak bu hesaba biri adsense üzerinden diğeride yabancı bir mcn şirketinden gelcek her ikisinide paranın yattığı gün kesileceğini söylediler bana