Konu
Yeni vergi sistemine geçtim
28-01-2022, 11:56:42
#4
hex
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşin ilginç durumu şu ki bende kesinti olmadı ve internette okuduğuma göre yıl sonunda %15'lik dilimi alıyormuş.
Aydınlatır mısınız?
bana bugun 15 kuruş yattı ve adsenseye 18 kuruş olarak girdim doğru dedi yani 3 kuruş kesmiş