şahıs şirketimi kapattıktan sonra vergi dairesinden istisna belgemi aldım sorgusuz sualsiz direk verdiler ardından bankama gittim ve durumu açıkladım ilk kez duyduklarını söylediler fakat açabilirz falan dediler biraz uğraştıktan sonra açmayı başardılar bana bir iban verdiler bu ibani adsenseye tanımladım ve adsense bugun bana doğrulama niyetinde 18 kuruş gönderdi ama hesabıma 15 olarak geçti yani sistem çalışıyor ortalama 1 günde halletmiş oldum umarım ilerde bu yüzde 15'lik oran yükselmez