Öncelikle konuya hoş geldiniz.

2 ay boyunca sürünerek (ara-sıra çalışarak) geliştirdiğim kişisel web sitesi scriptinin ilk versiyonunu tamamladım. Bugün yepyeni bir proje olan blog sitesi scriptine başlıyorum. Aklımda bir çok soru var, hepsini sormak isterdim lakin hepsini bir anda sormak biraz zor olduğu için ilk soruyu sizlere yöneltmek istedim Sizden istediğim şey sadece aşağıdaki navbarlardan hangisinin tasarımı beğendiyseniz oy vererek veya yorum kullanarak bunu belirtmeniz. İlerleyen zamanlarda tekrar bu şekilde sorularım olabilir

Herkese iyi forumlar dilerim. Hayırlı Cumalar.




Navbar1






Navbar2




Navbar3