Pathology adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 3 mart gözüküyor eğer dediğiniz gibiyse 3 martta yolcumuyuz
2 martta askerlik şubesine git ve işlemleri başlat, devletin özel korona test yerleri oluyor orada korona testini yaptırman için yönlendirecekler. 3 martta sonucun çıkmış olur(3 martta işlemleri başlatırsan 4 martta silüs belgeni alırsın ve bence bu iyi birşey değil), askerlik yapacağın yer 830 km den uzaksa 6marta kadar yakında 5 mart gece 12 ye kadar teslim olman gerekiyor. Benden ufak bir kaç tavsiye, TSK sınırları içerisinde hiç kimse sizin cüzdanınızı arıyamaz(askeri cüzdanlara iphone 7 serisine kadar sığabiliyor), arama vs. bittikten sonra sizin birçok bilgilerinizi tsk sistemine kayıt ettikleri ETÜT isimli bir oda mevcut. Orada komutan size sorarsa kesinlikle bilgisayardan mükemmel derecede anladığınızı söyleyin size sormazsa bile belirtin sizi etüt odasına alırlarsa askerliği çok rahat geçirirsiniz. Aynı şekilde revirci ve depocu olmakta iyidir. Mıntıka olayından direkt olarak muafsınız. Bedelli olarak sorusu olanlar özelden yazabilir elimden geldiğince tecrübelerim ile bir çok sorunuzu cevaplıyabilirim.
Bu arada şubat celbi çıkan var ise çok şanslılar askerlik süreleri 23-24 gün