Sonunda 18 yaşına girdik daha yolun başındayız R10 sayesinde bir çok şey öğrendim harçlığımı çıkardım buradaki bazı abilerimden öğütler aldım bir çok kişiden yardım aldım değerli zamanlarını ayırıp benim icin kullandılar böyle temiz kalpli yardımsever hoşgörülü bütün abilerime teşekkür ediyorum ve R10a da doğum günümü kutlayıp bana R10 kapısını açtıkları için çok teşekkür ederim. Bugün doğum günü olanların da doğum gününü tüm ictenligimle kutluyorum nice mutlu yıllara