Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yılda bir oraya taşıyorum tüm domainlerimi yıllardır. Tek bir sorun yaşamadım. Tek sıkıntı uzatma çok yüksek, yeniden transfer etmek gerekiyor
Sizin gibiydim sonra eu vatandaşı değilim diye kampanya ihlali vs diye 3k euro küsür borç çıkardılar ıcann ile yazıştım süresi olanları epp alıp kurtardım. 15-20 yaşında adreslerim düştü icann ile yazışmalar 3-4 ay sürüyor zaman yetmedi. Şuan arada bakıyorum düşen domainlerim hala 3-4k dolarda satılık hugedomainste.