Çıkınca almak istiyorum hocam başarılarınız daim olsun allah utandırmasın.
Teşekkürler satışa çıkınca bilgilendirme yapacağım
Artık işlemler halledilsede hizmet almaya başlasak her gün konuyu kontrol ediyorum
Doğrudur bende büyük bir heycan ile bekliyorum bir an önce satışa açılmasını
Volkan bey Ispartalımı 🤭 hayırlı olsun diyelim
Teşekkürler
Ben Bilecik liyim

Şirket sahibi
Ispartalı