steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu araçları sahibinden sitesinden resimleri alıp kendi mi koyuyor acaba ?
Hayır hocam ilan verecek adamlar DM aracılığıyla anlaşıyorlar.