Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş bankası sabah 9 da geldi
Merhaba %15 kesintili mi aldınız yoksa normal mi hocam? %15 uygulamadık henüz. Ziraat ve işbank hesaplarında henüz ödeme alamadık.