En gelişmişi subaşı diye biliyorum . İlk köyde izzettin köyü .. yaliköye kadarda otobus var diye biliyorum .. subasindsnda otobana baglanan yol var sanirim kemerburgaza dogru
Biz Subaşı'ya ara ara geliyoruz. Su alıyoruz oradan. Çok mükemmel suları var. Hem ucuz hem de Muazzam bir tat ve mineraller.