Trust Wallet USDT ERC20 VAR 25 DOLAR CİVARI Binanceye gönder diyince ağ ücreti için yeterli etherium yok diyor. Düşük ücret etheriumda gönderilmiyor.
Etherium gönderemiyorum da nasıl yol izlemeliyiz bu konuda ? bir taktik var mı arkadaşlar.
Fee ücreti için ETH olmadan gönderemezsiniz.