TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam, bu arkadaş bana neredeyse her saniye botla atıyor...şaka filan değil resmen dürtme saldırısına uğradım.
Herkese mi atılıyor bu saldırılar?
Adem hocamın haricinde saldırıya uğramadım ondan başkası da dürtmesin lütfen o güzel dürtüyor