Hocam ben kurtarmıştım, yalnız inanın nasıl kurtardığımı hatırlamıyorum. Yıllar geçmiş.
Çoook üzüldüm, umarım kurtarabilirsiniz. Fakat ben kurtardığıma göre demekki imkansız değil.
Yalnız şunu bilmenizde fayda var, medyaların tamamı geri dönmez, bir de klasör halinde gelmezler. Tek klasörde gelir hepsi karman çorman.