Öncelikle yazan geçmiş olsun diyen arkadaşlara teşekkür ederim.
arabada çocuğu olup 7 km yürüyüp benzin alamayacak 1 tane baba da yok: Doğru söylüyorsun, PC başında oturup yakarım yıkarım yürürüm demek kolay. Büyük ihtimalle 16 17 yaşında çocuksun. Film izlemişsin, ne yapayım kardeşim zorla pompayı söküp arabaya mı getiriyim? 12 saattir yolda bitmeyecek bir şarj da yok: Sen değil misin "Yolda kalan adam telefona girmez forumda gezmez diyen?" Telefona sık girmezsen 2 gün de gider 3 gün de gider. Sanırım telefon kullanmıyorsun. İhtiyacım olmadı da arabada çakmak girişi var ordan telefon şarj oluyor bilgin olsun. 
ya ortada çocuk yok ya arkadaş baba değil ya yolda değil.: Babalığı sorgulamak kolay, bir gün baba olursan umarım bunun gibi bir durumda, zor durumda kalmazsın hocam. Gülücük olayı var bir de niye konuya gülücük koydun diyenler. Açıkçası onu nokta gibi kullanıyorum yani daha doğrusu o işaret benim için bazen "Şaka gibi" anlamına geliyor. Çok takılmayın ona.
Bahsettiğin "Ticaret Kovalamaz" konusunu
Konuya girdim ve kurgu diyenleri, yalan atıyor diyenleri, rahat olun hocam diyenleri görmek beni gerçekten çok üzdü. Açıkçası çok umrumda değil ama zor durumda kaldığımızda bile böyle insanların hemen ortaya çıkması gerçekten çok üzücü bir durum genel olarak. Sorup geçmiş olsun dileklerini ileten arkadaşlara çok teşekkür ederim. Diğer arkadaşa da Allah'ın yardım etmesini diliyorum.
Not: Kesinlikle konuda maddi bir isteğim olmadı, özel mesajdan bir arkadaş yazmıştı bir şey lazım olursa yardımcı olalım diye. Hiçbir şekilde böyle bir talebim olmadı yazan arkadaşlar da sağolsunlar. Geri çevirdim, maddi olarak sıkıntım yoktu durumda. Ben sadece fikir istemiştim ama bazı arkadaşların bu şekilde konuyu çevirip "Ticaret peşinde koşmaz" olaylarına dönmesi...