Araç kundaklama olayları sık yaşanıyordu bir dönem (2007-2008 yıllarıydı) bu nedenle devlet tarafında çıkan bir kanunla akaryakıt istasyonlarının doğrudan bidona benzin verme yetkilerine sınırlama getirildi. İhtiyaç sahibi kişi kentsel bölge içindeyse polis karakoluna, kırsal bölge içindeyse jandarma karakoluna giderek mücbir durumunu belirtip aracının ruhsatı, tc kimliği vb. bazı bilgileri alınarak karakolda düzenlenen tutanakla akaryakıt istasyonlarından benzin alabiliyorlar. Bu uygulama yaklaşık olarak 15 yıldır olmasına rağmen demek ki hala haberi olmayan vatandaşlarımız var. Akaryakıt istasyonu görevlisi arkadaşlar yasayı uygulamakla yükümlüler aksi takdirde hem istasyona ceza gelebilir hem de işlerinden olabilirler. Hocam yapmanız gereken bir tanıdık varsa tanıdık vasıtasıyla karakola gitmek (gelip sizi alsınlar) tanıdık yoksa taksiyle gitme şansınız varsa taksiyle gideceksiniz. Ben karakola gitmem yemişim böyle yasayı ben terörist miyim ben fetöcü müyüm triplerine girmek istiyorsanız o zamanda çekici çağırmaktan başka çareniz yok çünkü 7 km boyunca aracı benzin istasyonuna kadar iterek götürmeniz pek olası değil.