Gayet güzel hocam ama quizking logosu çok abartı olmuş kendi görüşüm.
Değerli yorumunuz için çok teşekkürler.
Türkiye pazarından sonra yurtdışına açılma hedefimiz var. Oyunu yurtdışı versiyonlarda birebir VS gerçekleştirilebilir, ortaya puanların koyulduğu ve sadece kazananın puanları elde ettiği bir yapı gelecek.
Orada hedefimiz aslında karşılıklı arenada iki yarışması ve her doğru bilinmede karşı tarafa silahla yada mızrak/kılıç vb. itemle vurması kurgulanacak. Yani sadece Türkiye'de normal konsept olacak

Bu nedenle bu şekilde
hard bir logo tercih ettik.
Yorumunuz için tekrardan çok teşekkürler.
Sevgiler,