Hocam merhaba. PM Attım. Dönüş bekleniyor.
Alım isteğiniz için ; özelden Olumlu yada olumsuz cevap yazarsanız çok sevinirim. Mesajı görünce dönüş yapınız lütfen.
Teşekkürler...