Arkadaşlar konu sahibi açığı bildirmeyebilir ancak kullan gitsin gibi öneriler mantık dışı. Yakalanırsa yaşayacakları cabası. O sebeple konuyu kilitliyorum.

Size de önerim en azından görmezden gelin, açığı kullanma boşluğuna düşmeyin.