Aynı durum bizde de vardı, kombi suyun aktığını algılayamadığı için suyu ısıtmıyordu. Suyun şiddetini arttırdığımda gayet sağlıklı çalışıyor, düşürdüğümde ise zamanla soğuyordu. Belki sizde de aynı durum söz konusudur hocam