Çok iş yapmıyorum işte ayda 2-3 hizmet yapıyorum. Bunda da şirket kurmak evet mantıksız geliyor.
Ama sonuçta +kdv alıp bu aldığım kdvyi de vergi olarak devlete vermek istiyorum.
Bu kapsamda sormak istedim
iş yaptığınız kurumlardan GİDER PUSULASI doldurmalarını isteyebilirsiniz.