CARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iş yapmıyorum işte ayda 2-3 hizmet yapıyorum. Bunda da şirket kurmak evet mantıksız geliyor.

Ama sonuçta +kdv alıp bu aldığım kdvyi de vergi olarak devlete vermek istiyorum.

Bu kapsamda sormak istedim
iş yaptığınız kurumlardan GİDER PUSULASI doldurmalarını isteyebilirsiniz.