Sürekli iş yapıyor musunuz ayda 2-3 iş yapıyorsanız şirketi ne yapacaksınız vergisiyle bağkur ile uğraşamazsınız vergi herkes tarafından ödenir o ayrı ama 3 kuruş için şirket mirket kurulmaz çok işim var derseniz kurun başınız ağrımasın