distrokid'ten şarkı yayınlamakla zaten otomatik olarak alınan mavi tikin satışını hangi hakla yapacaksın acaba hocam? yani iyice ele ayağa düşürdünüz ticaret işlerini. yakında "nefes alıp verme pdf ilk 10 kişiye 20 tl" diye konu da açılır forumda. inanılmaz gerçekten.
Hocam bunu benden gerçek ben demerak ettim şimdi. Öyle baltalamak amaçlı vs de yazmıyorum

iş planını öğrenmek istedim sadece. Zaten insanların bir dağıtıcı aracılığıyla şarkı yüklerken otomatik sahip oldukları bir hakkı nasıl satacaksınız tam olarak? direkt şarkı yüklemesini vs siz mi yapacaksınız?