Gecmis olsun üzücü durum
foruma niye konu actin diyenler olmuş,
r10 fikiralisverisi ve çözüm için en hızlı ve etkili yollardan biri sonuçta.
Her seyi denemiş ve burayı düşünmüş arkadaş normal yani .
sadece okurken ben gerildim buna rağmen arkadaş gülücük emoloji koymuş ondan dolayi ciddiye alınmamış olabilir biraz.