üzülme hocam dün gece 12 de yola çıkan adam
https://www.r10.net/is-verenler/3083...post1081809577 yoldayken r10 da iş kovalamaz.
arabada çocuğu karda bekleyen adam da gelip r10 a konu açmaz
arabada çocuğu olup da kar da kalan adama bu memlekette benzin vermeyecek 1 tane işletme de yok
arabada çocuğu olup 7 km yürüyüp benzin alamayacak 1 tane baba da yok
hepsi bir kenara
12 saattir yolda bitmeyecek bir şarj da yok
ya ortada çocuk yok ya arkadaş baba değil ya yolda değil.
o benzinliği yakarım, forumda gezdiğim telefonu yakarım kendimi yakarım yine de gelip burada konu açıp saçma sapan muhabbetlere girmem.
konunun saçmalık olduğuna yemin edebilirim ama ıspatlayamam gibi bir internet deyimi var aklıma geliverdi.
Arkadaşa nefret mi kin mi duyuyorsunuz çözemedim ama şöyle söyliyin. Elbette ki yazar ve konu açar. Yolda olması ve kalması hiç bir şeye engel değil. Bunu sorgulayacak kişide siz değilsiniz. Bazı zamanlar vardır dünyayı yaksanda çözüm bulamazsın.Bu kadar sert bir eleştiriye fake dahi olsa gerek yoktu. Okuyup geçebilirdiniz en kötü ihtimalle.Memlekette yolda kalıp benzin vermeyecek benzinlikte çok emin olun buna. Deneyebiliriz kanıtla sabit. Allah başınıza böyle bir olay vermesin inşallah