üzülme hocam dün gece 12 de yola çıkan adam
https://www.r10.net/is-verenler/3083...post1081809577 yoldayken r10 da iş kovalamaz.
arabada çocuğu karda bekleyen adam da gelip r10 a konu açmaz
arabada çocuğu olup da kar da kalan adama bu memlekette benzin vermeyecek 1 tane işletme de yok
arabada çocuğu olup 7 km yürüyüp benzin alamayacak 1 tane baba da yok
hepsi bir kenara
12 saattir yolda bitmeyecek bir şarj da yok
ya ortada çocuk yok ya arkadaş baba değil ya yolda değil.
o benzinliği yakarım, forumda gezdiğim telefonu yakarım kendimi yakarım yine de gelip burada konu açıp saçma sapan muhabbetlere girmem.
konunun saçmalık olduğuna yemin edebilirim ama ıspatlayamam gibi bir internet deyimi var aklıma geliverdi.
1.olarak saat tarih farkı var hocam atılan mesaj 24 ocak saat 22:45'te siz dün gece diyorsunuz yani şuan 26 ocaktayız teorik olarak 25 ocaktan bahsetmiş oluyorsunuz 25 ocak saat 00:00'da yola çıkmış anlamına geliyo yani yolda değilde yola çıkmadan önce iş bakmış olabilir
2.olarak dropshipper olabilir hocam
3.olarak next time usulü ilk işi alıp eve vardığı zaman başlayabilicek şekilde çalışıyor olabilir hocam
4.olarak "12 saatte yolda bitmeyecek şarj yok" demişsin hocam 12 saat boyunca elde telefonu tutup kullanıcak mı? şarjını idareli kullanmak kimin aklına gelmez ki hadi onuda geçtim powerbankı olamazmı veya bazı araçlarda olduğu gibi şarj cihazı olamaz mı?
5.olarak "arabada çocuğu karda bekleyen adamda gelip r10'a konu açmaz" hocam adam belki çözüm bulamadı internette baktı gezdi veyatta hızlı çözüme ulaşsın amacıyla foruma konu açtı bilemeyiz sonuçta ben yolda kalmadım evde yaşıyorum bu adamın psikolojisini anlamam için tecrübe etmem gerekir
öte yandan ben forumda hiç bir zaman kimsenin yalan söylemek gibi bir derdi olduğunu düşünmüyorum sonuçta hocamız böyle bir durumla karşı karşıya kaldığını belirtmiş bundan daha kötü durumları türkiyede yaşayan herkesin net şekilde kendi gözlemlediğinide unutmayalım.
yanlış anlama hocam avukatlık gibi düşünme konu sahibi hocamızı ben tanımıyorum ben biraz empati kurup çözüm odaklı hareket edilmesi gerektiğine inanıp konunun gerçekliğini sorgulamak için geçmiş konulara yada mesajlara bakıcak değilim.