Hocam objektif bakacak olursal böyle bir kuralın gelmesine sebep olanlar bu durumu fırsat bilip tekrarda kullanabilirler. Sizin tarafınızdan bakınca dedediğiniz gibi online , görüntülü veya telefon araması ile yapılabilmesi ( en azından bu tarz kötü zamanlarda) gerekiyor. En kötü ihtimalle belirli bir litre sınırı ( yolda bırakmayacak - fırsatçılarada yaramayacak şekilde ) koyabilirler. Petrol çalışanlarından bakınca onlarında vicdan dahi olsa yapabilecek birşeyleri yok. Yani en kötü başka bir arabadan hortum vb işe yarayacak alet ile çekilebilmesi lazım ( bazı araçlarda özellikle yeni olanlarda benzin deliği açılmıyor (gaz alanlar ne yapacak

) ) Yani gibi gibi uzar gider konu. Ancak kötü günde yardımcı olmak zorunda olup olmayanlar a yazıklar olsun ( siyasi söylemiyorum karşılık verilmesin herkes için geçerli ). Çok geçmiş olsun.