AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benzinlikten benzin almak için ben neden izin alıyorum ve karakol ne alaka.
Taşıtla gelmiyorsun. Molotof yangın vb durumlarin önüne geçebilmek için. Benzinlik verdiği benzinin mililitresine göre kayıt etmek zorunda.