Firmaya mail attım hocam açığınız var böyle böyle para yükleniyor diye ama açığı anlatmadım ödül programınız var mı diye sordum sizce hukuki bir yola gireriz derlerse direkt açığı bildirip kapatayım mı konuyu
Devamını getirip sohbet bile kurma hocam zararlı sen çıkarsın