resno7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam polygon ağı adresinizi atınız. Metamask üzerinden buradan ulaşabilirsiniz.


eğer polygon mainnet ağını nasıl aktif edeceğinizi bilmiyorsanız youtube de bir çok video var.:d

https://www.youtube.com/watch?v=de-nmxg415s
hatta buyurun onu da ben atayım.
0xa50d525a37e0d73ab6ed96a942037b6ddfab851b
Geri bildirim için teşekkürler.