Gondor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar;

Yıllar önce hayalini kurduğum iş yerimi yaklaşık olarak 1yıldır açmış bulunmaktaydım. Zaten 20li ve 25li yaşlar da geldiğimiz döneme bakakalıyor öylece yüreğim ve gençliğim. Gelen elektrik ve su faturaları ( sadece iş yeri) baya zorlamakta.. Devlete ödediklerimiz den bahsetmiyorum bile. Siftahsız kapattığımız günlerdeyiz. Benimle aynı durumda yada benden daha kötü günler geçirenler de elbette vardır fakat, her birey gibi bir hayalim bir hedefim var. Şuan bu sistem de yaşayabilmek hayatta kalabilmek ne derece mümkün bilmiyorum. Artık oluruna da bırakamıyoruz. Ödemeler geldiği vakit neyi nasıl ne şekil oluruna bırakacağız ki ? bir şeyleri nasıl düzeltebiliriz münferit olarak değil de toplu olarak? bunu da düşünmeden geçemiyorum. Kısacası bilmiyorum ne yapacağımı ve ne yapacağımızı
bu devirde buluş yapmadan yada tekel olmadan işyeri açmak tam deli cesareti.

birde çıldırtan müşteriler var söven mi dersin hakaret eden mi. işin yanında psikolojik olarak çöküyorsun. bu ülkede yapılacak tek şey düşene bir tekmede sen atacaksın bunu anladım.