Bu tarz şeylerde maalesef iyi niyet gösterip bildirirsen suçlu oluyorsun, bildirmeyip kullanırsan da hak gaspı/hırsızlık oluyor.

Agresif davranıp kimseye söylemeden direkt açığı public etmek de bir seçenek, ama dava yeme olasılığınız yüksek.

Mail göndermişsiniz sanırım, keşke açık var ödül programınız var mı ona göre söyleyeyim demeseydin. Tehdit olarak algılanabilir. Bu tarz durumlarda bildiriyorsanız mutlaka açığı detaylıca anlatın. En sonda da ödül programınız varsa faydalanmak isterim, öğrenciyim falan diye eklersiniz