ugur26585 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesaj engeli yememesi için kaç senelik olması gerekiyor
Siz bu hesabı dm basmak için falan mı ? Kullanıyorsunuz yada spam olarak aynı metni kopyala yapıştır mı ? Yapıyorsunuz.