İBB'nin eksiği hatası olduysa eleştirilebilir tabi, hesap da sorar vatandaş, lakin millet can derdindeyken işi gücü bırakıp bakanıyla milletvekiliyle tasmalı medyasıyla 'bakın balıkçıda içiyor' vs diye yalan ve iftira peşinde koşmak saf kötülüktür, işte bu yüzden tekrar kaybedecekler.