Ben eskiden trafiği süzüp tek kaynaktan aktardığı için zararlı diyordum. CDN, CSS sprite, HTML+CSS+JS minify özelliklerini deneyimledikten sonra o negatifliği bu pozitiflikle ekarte ettiğimizi düşünüyorum. Yine de free sürümü bazen CF sunucularında çok site biriktiğinden hantal kalabiliyor. Yani tüm bu yapılandırmalara rağmen sayfa hızında yavaşlığa neden olabiliyor. Bu yüzden ücretli sürümünü kullanmak lazım bütçe yeterliyse. Ancak bunun dışında asla zararlı olduğunu düşünmüyorum. Saldırılardan olağanüstü koruması, firewall rules oluşturarak kendi tedbirlerimizi alabileceğimiz gelişmiş sistemi bile şapka çıkarmama yeter.