Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Murat ongun'da bütün yollar açık sorun yok sorun var diyenlere troll diyor.
Ayrıca o yolda saatlerce o halde o soğukta aç susuz bekle sen de imamoğluna aynı şeyleri söylersin
Şimdi benim anlamadığım birşey var.
Örneğin Mahmutbey mall off tarafından bahsedelim. Burası İBB bin mi yoksa Karayolları nin mi sorumluluğunda ?

Paylaşılan bir çok yere baktığımda karayolları genel müdürlüğüne ait çizgiler ve bunlar da İBB ye yansıtılıyor.

Sonuç olarak ciddi bir mağduriyet var lakin bunun bir çok sorumlusu var. Bunların en başında da yapılan onca uyarılara rağmen yine kendi aracı ile keyfi yolculuk yapan insanlar.
Bir çok kişi çatalca, Silivri vb. Yerlere yazlığına gidenler vs. Kar tatili sebebi ile akraba ziyaretleri vs.

Bu yol kapanmasında ve beraberinde açılmasındakimin keyfi durumu ya da beceriksizliği varsa rabbim ıslah etsin.