Merhabalar, pc den r10 a hiçbir türlü giremiyorum, 2 adımlı doğrulamaya takılmış, giriyorum giriyorum tekrar aynı yere yönlendiriyor. Çok fazla doğrulama talebinde bulundunuz deyip 1 saat kısıtlama yedirdik Öylece kaldı bakalım, mobilden bakıyoruz Sanırsam bir bug söz konusu.Moderatör arkadaşlar ilgilenebilirse sevinirim. Saygılar.