uclergnlts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar NFt si gelen var mı? 2 gündür benim gelmedi?
Hocam polygon ağı adresinizi atınız. Metamask üzerinden buradan ulaşabilirsiniz.


Eğer polygon mainnet ağını nasıl aktif edeceğinizi bilmiyorsanız youtube de bir çok video var.

https://www.youtube.com/watch?v=DE-nmxg415s
Hatta buyurun onu da ben atayım.