TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pe**** ne bilmiyorum da kötü bir şeyse davacı olmuşlarsa da Uyapa hemen düşmez şikayetler davalar.

Sanığı olduğum bir davadan 1.5 yıl sonra haberim olmuştu mesela.
ç*p*ak ç*cu*k vidoları bide hesap annemin üstüne benim yaşım tutmuyor daha ne yapacağımı bilmiyorum ve çok korkuyorum