pe**** ne bilmiyorum da kötü bir şeyse davacı olmuşlarsa da Uyapa hemen düşmez şikayetler davalar.
Sanığı olduğum bir davadan 1.5 yıl sonra haberim olmuştu mesela. Senin hakkında inceleme yapıyorlar, şikayeti değerlendiriyorlar mahkeme açılırsa dava günü vs. verilirse uyapa düşer diye biliyorum.