Merhaba hocam

UYAP da vs bir şey görünüyor mu?

Sizin olmadığınıza dair o konusmalar duruyorsa bir şey olmaz zaten. 4 ay geçmiş UYAP da hala bir şey yoksa blöf yapmışlar size