Öncelikle 2022 piyasasını söyleyeyim, 7k civarı veya üstü teklif etmelisiniz. Şuan belki işletmenin reklam hizmeti aktif veya yoğun olmayabilir ama gerektiğinde g.tag manager ile dönüşüm kurup, metrika ile site verilerini okuyabilecek, stratejiler geliştirip teklifler sunabilecek yetkinlinkte birini tercih etmelisiniz ileriye yönelik olarak. Aksi halde asgari ücrete de biri pek tabiki gelir, sonra daha iyi şartlarda iş arar ve bir süre sonra kaçar, bu döngü hep böyle olur gider. İk Kanadında yüksek turn-over dan homurdanmalar ve CC savaşlı mailleşmeler başlar.
Ayrıca asıl odaklanılması gereken hususu atlamayınız, eli çabuk ve güzel tasarımlar çıkaran hayal gücü yüksek bir sosyal medyacı güzel işler çıkaracak, 2 saatte bu işleri bitirdiğinde boş kalması göze batacak ve tipik patron veya patrona yakın beyaz yakalı işçilerin de baskısı ile kendisine farklı görevler tevdi edilecektir. İşte o zaman işletmeyi daha felaket bir son bekliyor olacaktır...
Şahsi tavsiyem, maliyeti düşürmek adına farklı ajanslardan teklif alınarak daha uygun fiyatla ilerleyip outsourcede kalmanız.
Not; Ayrıca ki diğer arkadaşların vurguladığı şekilde, günlük gönderi "Yoğun" / "Aktif" yönetim kapsamında değerlendirilmektedir sektörde.
en dolu ve bilgilendirici yorumlardan biri teşekkürler.
Daha önce dediğim gibi amacımız "asgari ücret" vermek olsa burada bu işin piyasası nedir diye başlık açmazdım. sadece outsource etmek ile in house işi görmek arasında maliyet, kalite vs. açılardan fark oluyor mu bunu öğrenmeye çalışıyorum. grup şirketlerine bu işin aylık toplam maliyeti 25 bin ise bunu 10-15 bine (brüt) istihdam edebileceğimiz birine yaptırabilirsek aynı işi aylık 10 bin maliyet avantajı sağlamış oluruz...
günlük gönderinin "yoğun" yönetim kapsamında değerlendirildiğini ilk kez duydum. bu arada günlük 1 gönderi maksimum beklenti olur diye düşünüyorum.