Yarının da hiçbir işinde garantisi yok hocam. Bu mantıkla iş kurulmaz bence tabi sen daha iyi bilirsin, ben olsam işi büyütürdüm. Mağaza yoksa mağaza açardım web site açardım instagram açardım gibi gibi..
hocam ben devam edeceğim abd ye alternatif olarak galiba büyük bir riske gireceğim yorumların için teşekkürler